مقالات فروشگاه اینترنتی دیجی بن




بررسی جامع هندزفری بی‌سیم QCY Crossky GTR

هندزفری بی‌سیم QCY Crossky GTR یک گزینه متفاوت است که با کیفیت صدای برجسته خود، ممکن است به گزینه‌ای مناسب برای خرید شما تبدیل شود. در این مقاله، ما به بررسی و نقد QCY Crossky GTR خواهیم پرداخت.

طراحی

کیس  Crossky GTR با بیشتر کیس‌هایی که تاکنون دیده‌اید، متفاوت است، زیرا ابعاد بزرگتر و سنگین‌تری دارد. این موضوع در واقع به خاطر بزرگتر بودن خود هندزفری است. وزن کیس شارژ QCY Crossky GTR برابر با ۳۰۰ گرم است و شکل ظاهری آن به یک قالب صابون شباهت دارد. با این حال، این محصول به راحتی در کیف یا جیب‌های بزرگ جا می‌گیرد و یک بند نیز به آن وصل شده است تا در صورت نیاز، آن را در دست حمل کنید یا به کیف خود وصل کنید.

طراحی خود هندزفری شاید شما را یاد سمعک یا هندزفری القایی بیندازد. این هندزفری از نوع هندزفری‌های تو گوشی نیست و پس از اینکه ساقه آن را دور گوش خود تنظیم کردید، گوشی‌ها روی گوش قرار می‌گیرند. حالت ساقه گوشی ها ثابت است و نمی‌توانید آن را خمیده‌تر یا صاف‌تر کنید. اما سر بادزها اندکی می‌چرخد تا روی گوش خود تنظیم شود و بهترین زاویه آن را پیدا کنید. روی بادزها نیز پنل لمسی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید چیزی که گوش می‌دهید را کنترل کنید، تماس را قطع یا وصل کنید، و اگر خواستید، دستیار صوتی را فعال کنید.

به دلیل اینکه اکثر هندزفری‌های بلوتوثی از نوع تو گوشی هستند، استفاده از هدفون بلوتوثی QCY Crossky GTR ممکن است کمی سخت به نظر برسد. در واقع، این هندزفری مناسب کسانی است که هندزفری‌های تو گوشی اذیتشان می‌کند و ترجیح می‌دهند سراغ گزینه‌ای بروند که داخل گوششان قرار نمی‌گیرد، اما ساختار مستحکمی دارد و از گوش نمی‌افتد. همچنین خوب است بدانید که طراحی هدفون بلوتوثی CROSSKY GTR در سال ۲۰۲۲ برنده جایزه Muse Design شد و به خاطر متفاوت بودن، یکی از مدل‌های محبوب بین نوجوانان است.

 Crossky GTR مناسب استفاده روزمره

هندزفری QCY Crossky GTR یک انتخاب عالی برای استفاده روزانه و حتی در موقعیت‌های ورزشی است. با وجود اینکه این هندزفری از نوع بیرون گوشی است، اما به خاطر طراحی با کیفیت بادزه‌ها، از گوش نمی‌افتد. پس نیازی نیست نگران نوع آن باشید. شما می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید، پیاده‌روی کنید یا به ورزش‌های پرجنب و جوش بپردازید.

این هدفون بلوتوثی به دلیل اینکه داخل کانال گوش قرار نمی‌گیرد، هیچ فشاری به گوش نمی‌آورد و بنابراین شما می‌توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید. علاوه بر این، بادزه‌های QCY Crossky GTR دارای مقاومت در برابر آب با گواهینامه IPX5 هستند. بنابراین، عرق کردن گوش یا باران ناگهانی هیچ تاثیری بر آن ندارد و قطرات آب به آن آسیب نمی‌زنند.

کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی  QCY Crossky GTR

در بررسی هدفون بلوتوثی QCY Crossky GTR، ما به تست این محصول پرداختیم که با ۴ درایور ۱۷ میلی‌متری مجهز شده است. هدف از این تست این بود که ببینیم آیا کیفیت صدای آن به همان اندازه که QCY ادعا کرده است، خوب است یا خیر.

اولین تستی که انجام دادیم، تست صدای هندزفری در حین گوش دادن به موسیقی بود. این محصول فاقد قابلیت ANC است. بنابراین، وقتی به محتوای صوتی گوش می‌دهید، صدای کسی که در نزدیکی شما صحبت می‌کند و صداهای محیطی دیگر را تا حدودی می‌شنوید. کیفیت صدای فایل‌های صوتی خوب است و بدون هیچ مشکلی به گوش شما می‌رسد. این هندزفری، با وجود داشتن درایورهای بزرگ، به دلیل اینکه به طور کامل در داخل گوش قرار نمی‌گیرد، دارای نشت صدا است.

این هدفون از الگوریتمی استفاده می‌کند که براساس میزان شنوایی انسان طراحی شده است. به همین دلیل، حتی صداهای ضعیف هم به خوبی منتقل می‌شوند. بیس هندزفری نیز نسبتا خوب است و حتی در زمان پخش آهنگی که بیس زیادی دارد، اگر آن را در دست نگه دارید، لرزش آن را حس می‌کنید.

کیفیت تماس این هندزفری از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. هندزفری Crossky GTR دارای قابلیت حذف نویز ENC است و حتی در زمان مکالمه تلفنی در محیط‌های شلوغ یا محیط باز، نویز محیط اطراف برای مخاطب ارسال نمی‌شود. حتی اگر تنها از یکی از بادزها استفاده کنید، هم صدای ورودی و هم صدای خروجی شفافیت و وضوح کافی را دارد.

شارژ دهی و عملکرد باتری QCY Crossky GTR

هندزفری QCY Crossky GTR با ماندگاری باتری خوبی، گزینه مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند زمان زیادی از روز خود را به گوش دادن به موسیقی یا انجام تماس‌های تلفنی اختصاص دهند. باتری هر یک از بادزه‌ها ۷۲ میلی‌آمپر ساعت است و با یک بار شارژ، تا ۶ ساعت ماندگاری دارد. با کمک کیس شارژ که یک باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد، می‌توانید هندزفری خود را تا ۴ بار شارژ کنید و مجموعا تا ۲۴ ساعت از آن استفاده کنید، بدون این که نیاز باشد کیس هندزفری را دوباره شارژ کنید

 

ایا هدفون بلوتوثی کیو سی وای کراس اسکای ارزش خرید دارد؟

بله، هندزفری بی‌سیم QCY Crossky GTR می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که از هندزفری‌های تو گوشی که سری سیلیکونی دارند، اذیت می‌شوند و نمی‌توانند با خیال راحت چندین ساعت از آن‌ها استفاده کنند. این هندزفری با طراحی منحصر به فرد خود، می‌تواند توجه خاص پسندان را جلب کند. علاوه بر این، کیفیت صدای بسیار شفاف و خوب آن در حین مکالمه، ارزش خرید آن را افزایش می‌دهد. بنابراین، اگر قابلیت لغو نویز فعال (ANC) برای شما اهمیت چندانی ندارد، این محصول می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.


نظرات این مطلب

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده!!