مقالات فروشگاه اینترنتی دیجی بن




بررسی جامع هندزفری بی‌سیم انکر R50i: یک گزینه برتر در دنیای هندزفری‌های بی‌سیم

بررسی جامع هندزفری بی‌سیم انکر R50i: یک گزینه برتر در دنیای هندزفری‌های بی‌سیم

انکر، برندی است که با کیفیت بالای محصولاتش شهرت یافته است. هدفون بی‌سیم R50i از این برند، یکی از محصولات برجسته آن است که در اینجا قصد داریم آن را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. با حذف پریز 3.5 میلی‌متری از بیشتر گوشی‌های هوشمند، هندزفری‌های بی‌سیم به سرعت محبوب شدند. این هدفون‌ها از طریق بلوتوث به گوشی متصل می‌شوند و مشکلات ناشی از خرابی سیم را حذف می‌کنند. هندزفری بی‌سیم انکر R50i با ویژگی‌هایی مانند بلوتوث 5.3، سازگاری با گوشی‌های اندروید و iOS، درایور 10 میلی‌متری و کنترلرهای لمسی، یکی از محصولات برتر در این زمینه است. در این مقاله، قصد داریم به بررسی جامع هندزفری انکر R50i بپردازیم، از جمله کیفیت صدا، میکروفون، باتری و سایر مواردی که باید هنگام خرید هندزفری بی‌سیم به آن‌ها توجه کرد.

 

هندزفری بی‌سیم انکر R50i: طراحی ارگونومیک، کیفیت صدای برتر و مقاومت در برابر آب

هندزفری بلوتوثی انکر مدل R50i با کیس پلاستیکی مات، بدون جذب اثر انگشت، برای حفظ زیبایی و تمیزی طراحی شده است. کیس همراه با یک آویز کنفی است که نگهداری آسان و امن آن را تضمین می‌کند. لوگوی برند انکر بر روی بدنه حک شده و مشخصات کلی محصول در قسمت پشتی آن ثبت شده است. کیس دارای درگاه شارژ Type-C در قسمت بالا و چراغ LED در قسمت پایینی است که وضعیت شارژ را نشان می‌دهد. بادزها با بدنه پلاستیکی براق درون کیس قرار دارند و دارای سری سیلیکونی هستند که به راحتی در گوش قرار می‌گیرند و از سقوط آن‌ها جلوگیری می‌کند. برای راحتی بیشتر کاربران، دو جفت سری سیلیکونی در سایزهای متفاوت درون جعبه قرار دارد تا بتوانید بر اساس سایز گوش خود انتخاب مناسبی داشته باشید. سری سیلیکونی به عنوان یک عامل کمکی برای حذف صداهای مزاحم محیط عمل می‌کند. هنگامی که برای اولین بار این محصول را در دست می‌گیرید، وزن سبک و طراحی جمع و جور آن را تجربه خواهید کرد. کیس و بادزها با طراحی زیبا و ارگونومیکی، استفاده از آن‌ها را لذت‌بخش می‌کند.داخل جعبه هندزفری کیس و بادزها، کابل شارژر Type-C و دو جفت سری سیلیکونی در سایزهای متفاوت قرار دارد. قطر درایورهای این محصول 10 میلی‌متر است؛ هرچه قطر درایورهای محصول بزرگتر باشد، صدا و کیفیت خروجی آن با کیفیت‌تر است. استاندارد IPX5 برای آن در نظر گرفته شده است که خیال شما را از بابت مقاومت در برابر رطوبت و پاشش جزئی آب راحت می‌کند؛ اما توجه داشته باشید که نمی‌توانید از آن در زیر آب شدید یا باران استفاده کنید.

اتصالات و عملکرد هندزفری بی‌سیم انکر R50i: اتصال بلوتوث، کنترل‌های لمسی و امکانات برنامه

در بخش بعدی از نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore R50i، به بررسی اتصالات و عملکرد آن می‌پردازیم. این هندزفری با استفاده از بلوتوث نسخه 5.3 به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS متصل می‌شود و تا فاصله 10 متر برد دارد؛ بنابراین تا فاصله 10 متر می‌توانید بدون قطعی از آن استفاده کنید. هنگام اولین اتصال به گوشی، در دفعات بعدی با روشن کردن بلوتوث و خارج کردن بادزها از کیس، هندزفری بلوتوث انکر به صورت خودکار به گوشی متصل می‌شود و صدایی مبنی بر اتصال بادزها به گوشی درون آن پخش می‌شود. در صورتی که برای اولین بار می‌خواهید بادزها را به گوشی وصل کنید و اتصالی برقرار نمی‌شود، بادزها را از کیس خارج کرده و بالای ساقه بادزها را به مدت 3 ثانیه نگه دارید. با این کار، نام هندزفری در بین دستگاه‌های بلوتوثی گوشی نمایش داده خواهد شد. برای کنترل بهتر موسیقی و صدای در حال پخش، کنترلرهای لمسی روی بدنه بادزها قرار دارند. با دوبار زدن روی بادز سمت راست، می‌توانید موزیک در حال پخش را متوقف یا مجددا پخش کنید. هنگام تماس نیز می‌توانید با دوبار زدن روی هرکدام از بادزها به تماس پاسخ دهید یا آن را قطع کنید. با دوبار زدن روی بادز سمت چپ، دستیار صوتی فعال می‌شود. در صورتی که می‌خواهید به موزیک بعدی بروید، بادز سمت راست را دو ثانیه نگه دارید و در صورتی که می‌خواهید موزیک قبلی را پخش کنید، بادز سمت چپ را دو ثانیه نگه دارید. برای رد تماس نیز کافی است دو ثانیه هرکدام از بادزها را لمس کنید. این کنترل‌ها برای مواقعی است که از هر دو بادز به طور همزمان استفاده می‌کنید. در صورتی که فقط یکی از بادزها را داخل گوش قرار داده‌اید، با دوبار زدن روی آن می‌توانید موزیک را پخش یا متوقف کنید و با دو ثانیه نگه داشتن، می‌توانید به تماس پاسخ دهید یا آن را قطع کنید. انکر برای مدیریت برخی از قابلیت‌ها و امکان شخصی‌سازی برای این محصول، برنامه‌ای طراحی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید به 22 تنظیم اکوالایزر دسترسی داشته باشید؛ همچنین می‌توانید کنترلرهای لمسی بادزها را نیز شخصی‌سازی کنید. با ورود به برنامه، می‌توانید به امکانات دیگری مانند گیمینگ مود، آپدیت‌های نرم‌افزاری و Find Device دسترسی پیدا کنید. این نکته قابل ذکر است که ایرپاد R50i با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد و برای دسترسی به تنظیمات و میزان باتری آن باید از برنامه کمک بگیرید.

بررسی عملکرد و اتصالات هندزفری بی ‌سیم انکر R50i: اتصال بلوتوث، کنترل‌های لمسی و امکانات برنامه

در بخش بعدی از نقد و بررسی هندزفری بی ‌سیم انکر مدل Soundcore R50i، به بررسی اتصالات و عملکرد آن می‌پردازیم. این هندزفری با استفاده از بلوتوث نسخه 5.3 به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS متصل می‌شود و تا فاصله 10 متر برد دارد؛ بنابراین تا فاصله 10 متر می‌توانید بدون قطعی از آن استفاده کنید. هنگام اولین اتصال به گوشی، در دفعات بعدی با روشن کردن بلوتوث و خارج کردن بادزها از کیس، هندزفری بی‌سیم انکر به صورت خودکار به گوشی متصل می‌شود و صدایی مبنی بر اتصال بادزها به گوشی درون آن پخش می‌شود. در صورتی که برای اولین بار می‌خواهید بادزها را به گوشی وصل کنید و اتصالی برقرار نمی‌شود، بادزها را از کیس خارج کرده و بالای ساقه بادزها را به مدت 3 ثانیه نگه دارید. با این کار، نام هندزفری در بین دستگاه‌های بلوتوثی گوشی نمایش داده خواهد شد. برای کنترل بهتر موسیقی و صدای در حال پخش، کنترلرهای لمسی روی بدنه بادزها قرار دارند. با دوبار زدن روی بادز سمت راست، می‌توانید موزیک در حال پخش را متوقف یا مجددا پخش کنید. هنگام تماس نیز می‌توانید با دوبار زدن روی هرکدام از بادزها به تماس پاسخ دهید یا آن را قطع کنید. با دوبار زدن روی بادز سمت چپ، دستیار صوتی فعال می‌شود. در صورتی که می‌خواهید به موزیک بعدی بروید، بادز سمت راست را دو ثانیه نگه دارید و در صورتی که می‌خواهید موزیک قبلی را پخش کنید، بادز سمت چپ را دو ثانیه نگه دارید. برای رد تماس نیز کافی است دو ثانیه هرکدام از بادزها را لمس کنید. این کنترل‌ها برای مواقعی است که از هر دو بادز به طور همزمان استفاده می‌کنید. در صورتی که فقط یکی از بادزها را داخل گوش قرار داده‌اید، با دوبار زدن روی آن می‌توانید موزیک را پخش یا متوقف کنید و با دو ثانیه نگه داشتن، می‌توانید به تماس پاسخ دهید یا آن را قطع کنید. انکر برای مدیریت برخی از قابلیت‌ها و امکان شخصی‌سازی برای این محصول، برنامه‌ای طراحی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید به 22 تنظیم اکوالایزر دسترسی داشته باشید؛ همچنین می‌توانید کنترلرهای لمسی بادزها را نیز شخصی‌سازی کنید. با ورود به برنامه، می‌توانید به امکانات دیگری مانند گیمینگ مود، آپدیت‌های نرم‌افزاری و Find Device دسترسی پیدا کنید. این نکته قابل ذکر است که ایرپاد R50i با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد و برای دسترسی به تنظیمات و میزان باتری آن باید از برنامه کمک بگیرید.

کیفیت صدا و مکالمه هندزفری بلوتوثی انکر R50i: تجربه‌ای شگفت‌انگیز در گوش دادن به موسیقی

در بخش مهمی از نقد و بررسی هندزفری R50i، کیفیت صدا و مکالمه آن مورد توجه قرار می‌گیرد. هنگام خرید هندزفری بی‌سیم، کیفیت صدا اولویت بالایی برای علاقه‌مندان به گوش دادن به موسیقی یا پادکست دارد. بر اساس تست‌هایی که روی کیفیت صدای این محصول انجام دادیم، باید گفت که کیفیت صدا و بیس این محصول شما را شگفت‌زده خواهد کرد. حتی هنگام گوش دادن به موسیقی با بالاترین میزان صدا، افتی در کیفیت صدا حس نمی‌شود؛ بنابراین، اگر به دنبال هندزفری بلوتوثی با قیمت مناسب و کیفیت صدای بالا هستید، هندزفری ANKER مدل R50i گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این محصول از فناوری ANC استفاده نمی‌کند؛ اما هنگام گوش دادن به موسیقی در محیط شلوغ، صدای محیط قابل تشخیص نیست و شلوغی تاثیری بر کیفیت صدای این هندزفری ندارد. کیفیت مکالمه این هندزفری در حد معمولی است و ممکن است در محیط‌های شلوغ و پر صدا، مخاطب صدای شما را به طور واضح دریافت نکند. در کل، کیفیت صدا و بیس هندزفری انکر یکی از نقاط قوت آن است و این محصول را به یک گزینه با ارزش خرید بالا تبدیل می‌کند.

شارژدهی و عمر باتری هندزفری بلوتوثی Anker R50i: تا 30 ساعت پخش موسیقی با یک بار شارژ

باتری یکی از موارد حیاتی در نقد و بررسی هندزفری Soundcore R50i است. محصولات بلوتوثی برای کارکرد نیازمند باتری هستند؛ بنابراین، باتری یک موضوع مهم است زیرا بدون باتری، هندزفری کاربردی نخواهد داشت. بر اساس ادعای شرکت انکر، این محصول با استفاده از کیس شارژ، تا 30 ساعت شارژدهی دارد و هر بادز هنگام پخش موسیقی تا 10 ساعت شارژدهی دارد. در بخش باتری، این محصول دارای میزان قابل قبولی از نگهداری شارژ است و می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در زمان ورزش، سفر، ویدئو کنفرانس و غیره باشد. برای شارژ مجدد محصول، می‌توانید از کابل شارژ USB Type-C استفاده کنید؛ همچنین، این محصول از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

هندزفری بی‌سیم انکر R50i: یک انتخاب فوق‌العاده برای عاشقان موسیقی با کیفیت صدای برتر، عمر باتری طولانی و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

در این بررسی جامع، هندزفری Anker از همه جهات مورد بررسی قرار گرفت. در زمینه کیفیت صدا و تماس، این محصول از قدرت بالایی برخوردار است و کیفیت صدا و بیسی که ارائه می‌دهد، برای یک محصول با این رنج قیمت، فوق‌العاده است. همچنین، با توجه به عدم وجود فناوری ANC، صدای محیط به گوش انتقال داده نمی‌شود. عمر باتری آن بالاست و برای محافظت از آن در برابر آب و گرد و غبار، از فناوری IPX5 استفاده شده است. در کل، این هدفون ارزش خرید بالایی دارد و یک گزینه مناسب برای عاشقان موسیقی است.


نظرات این مطلب

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده!!