مقالات فروشگاه اینترنتی دیجی بن




معرفی بهترین هندزفری های بالا 2 میلیون سال 1402

 معرفی بهترین هندزفری های بالا 2 میلیون سال 1402

در دنیای امروز که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است، هندزفری‌ها به یکی از لوازم ضروری روزمره تبدیل شده‌اند. از موسیقی گوش دادن در حین ورزش تا مکالمات تلفنی در حین رانندگی، هندزفری‌ها به ما امکان می‌دهند که این کارها را بدون نیاز به استفاده از دست انجام دهیم. با این حال، با توجه به تنوع وسیع محصولات موجود در بازار، انتخاب یک هندزفری مناسب می‌تواند چالش برانگیز باشد.

در این مقاله، ما به بررسی هندزفری‌هایی با قیمت بالای 2 میلیون تومان خواهیم پرداخت. این هندزفری‌ها معمولاً دارای ویژگی‌های برتری هستند که آن‌ها را از سایر محصولات متمایز می‌کند. از کیفیت صدای برتر، طراحی ارگونومیک، تکنولوژی‌های پیشرفته مانند کاهش نویز، و طول عمر باتری طولانی‌تر، این هندزفری‌ها برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر هستند، ارائه می‌شوند.

به یاد داشته باشید که هرچند قیمت می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت باشد، اما همیشه باید نیازها و اولویت‌های خود را در نظر بگیرید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا هندزفری مناسب خود را پیدا کنید.

Xiaomi Redmi Buds 5: هندزفری بلوتوث با کیفیت و قیمت مناسب

ردمی بادز 5

هندزفری بلوتوث Xiaomi Redmi Buds 5، یکی از محصولات جدید بازار است که با قیمت حدودی 1.9 میلیون تومان، امکانات و کیفیت خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال یک هندزفری بلوتوث با طراحی جمع و جور و سبک هستید، این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد.

طراحی مناسب و کیفیت ساخت Redmi Buds 5

این هندزفری با طراحی تو گوشی و رنگ های متنوع و زیبا، به خوبی و راحتی در گوش قرار می گیرد. کیفیت صدای خوب و قابلیت مکالمه مناسب هم جزو ویژگی های برجسته این هندزفری است.

کیفیت صدا و اتصال بلوتوث Redmi Buds 5

این هندزفری با استفاده از بلوتوث نسخه 5.3 قابلیت اتصال به گوشی یا سایر دستگاه‌ها را دارد. این امکان باعث می‌شود که اتصالی ثابت و با کمترین مصرف انرژی برای شما ایجاد کند.

. درایوری با اندازه نسبتا بزرگ 12.4 میلی‌متری و آمپدانس 32 اهمی، صدایی بلند و با تفکیک خوب را ایجاد می‌کند.

شارژدهی Redmi Buds 5

باتری استفاده شده برای هندزفری Redmi Buds 5 می تواند چیزی در حدود 40 ساعت به شما شارژ بدهد. این عمر باتری بالا، این هندزفری را یک گزینه مناسب برای استفاده های طولانی مدت می کند.

قیمت ردمی بادز 5

Galaxy Buds FE سامسونگ: هندزفری بلوتوث با کیفیت 

Galaxy Buds FE سامسونگ

هندزفری بلوتوث Galaxy Buds FE سامسونگ، یکی از جدیدترین محصولات بازار است که با قیمت حدودی 3.2 میلیون تومان، امکانات و کیفیت خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال یک هندزفری بلوتوث با کیفیت صدای خوب و طراحی راحت برای گوشی سامسونگ خود هستید، این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد.

طراحی مناسب و کیفیت ساخت برتر  Galaxy Buds FE

این هندزفری با طراحی شبیه به گلکسی بادز 2، به خوبی و راحتی در گوش شما قرار می گیرد. بخش بالداری اضافه شده به لبه های هندزفری باعث می شود به راحتی از جا در زمان ورزش و یا ضربه زدن تکون نخورد. 

کیفیت صدا و مکالمه  Galaxy Buds FE

هر سری از این هندزفری با سه میکروفون جداگانه تجهیز شده است که به بهبود حذف نویزها و افزایش کیفیت صدای مکالمه کمک می‌کند.قابلیت ANC عملکرد مناسب و خوبی دارد و با توجه به نوع طراحی به صورت غیر فعال تا حدودی صداهای اضافه محیطی را نیز می گیرد. حالت Ambient Sound اجازه می دهد صداهای محیطی در حین پخش صدا و موسیقی به گوش شما برسد.

شارژدهی  Galaxy Buds FE

هندزفری های گلکسی Buds FE در حالت ایده آل تا 8.5 ساعت می توانند شارژدهی کنند که این عدد با کیس شارژ به حدود 30 ساعت می رسد. با روشن کردن قابلیت ANC، این اعداد به 5 ساعت و حدود 21 ساعت می رسند.

Samsung Level U2: هندزفری بلوتوث با کیفیت در بازه قیمتی 2.5 میلیون تومان

سامسونگ level u2

هندزفری بلوتوث Samsung Level U2، یکی از محصولات محبوب و قدیمی برند سامسونگ است که با قیمت حدودی 2.5 میلیون تومان، امکانات و کیفیت خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال یک هندزفری بلوتوث با کیفیت صدای خوب و طراحی راحت هستید، این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد.

طراحی مناسب و کیفیت ساخت برتر Samsung Level U2

این هندزفری با طراحی نیمه تو گوشی و سری سیلیکونی پوشونده، به خوبی و راحتی در گوش شما قرار می گیرد. بدنه از جنس سیلیکون و پلاستیک مقاوم ساخته شده است که قابلیت انعطاف خیلی زیادی ندارد.

کیفیت صدا و اتصال بلوتوث Samsung Level U2

این هندزفری از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی شما متصل می شود. کیفیت صدای خوب و مکالمه با کیفیت بالا از ویژگی های برجسته این هندزفری است.

شارژدهی Samsung Level U2

در حالت مکالمه و پخش موسیقی، این هندزفری سامسونگ در حدود 13 و 18 ساعت به شما شارژ می دهد. این عمر باتری بالا، این هندزفری را یک گزینه مناسب برای استفاده های طولانی مدت می کند.

Anker SoundCore Liberty 4 NC: هندزفری بلوتوث با کیفیت

هندزفری انکر anker liberty 4 nc

هندزفری بلوتوث Anker SoundCore Liberty 4 NC، یکی از محصولات خاص و محبوب برند انکر است که با قیمت حدودی 3.8 میلیون تومان، امکانات و کیفیت خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال یک هندزفری بلوتوث با کیفیت صدای خوب و طراحی مدرن و خوش ساخت هستید، این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد.

طراحی مناسب و کیفیت ساخت برتر Liberty 4 NC

این هندزفری با طراحی تو گوشی و کیس کشویی خاص، به خوبی و راحتی در گوش شما قرار می گیرد. بدنه از جنس مقاوم و با کیفیت ساخته شده است و گواهی IPX4 برای این هندزفری استفاده شده که مقاومت حدودی در مقابل نفوذ مایعات را فراهم می کند.

کیفیت صدا و مکالمه Liberty 4 NC انکر

درایورهای 11 میلی متری این هندزفری به صورت اختصاصی توسط انکر شخصی سازی شده اند و از تکنولوژی Hi-Res و کدک LDAC پشتیبانی می کنند و صدایی با بیس و عمق خوب و همچنین تفکیک صدایی بسیار خوب را پخش می کنند. قابلیت ANC به کار رفته تا حدودی زیادی صداهای محیطی را حذف می کند و با توجه به آداپتیو بودن تا حدود زیادی می تواند به صورت هوشمند در محیط های مختلف بین حالت فعال و ترانسپرنت جابجا شود.

شارژدهی Liberty 4 NC anker

هندزفری Liberty 4 NC حدود 10 ساعت در حالت ANC خاموش به شما شارژدهی می کند که به کمک باکس شارژ این عدد به 50 ساعت می رسد. با 10 دقیقه شارژ می توانید حدود 4 ساعت از این هندزفری استفاده کنید. این عمر باتری بالا، این هندزفری را یک گزینه مناسب برای استفاده های طولانی مدت می کند.

خرید Liberty 4 NC 

Samsung Galaxy Buds 2 Pro: هندزفری بلوتوث با کیفیت 

سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو

هندزفری بلوتوث Samsung Galaxy Buds 2 Pro، یکی از جدیدترین و گرون ترین محصولات برند سامسونگ است که با قیمت حدودی 4.9 میلیون تومان، امکانات و کیفیت خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال یک هندزفری بلوتوث با کیفیت صدای خوب و طراحی مدرن و خوش ساخت هستید، این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد.

طراحی مناسب و کیفیت ساخت برتر  Samsung Galaxy Buds 2 Pro

این هندزفری با طراحی گرد و خمیده و نسبت به نسخه های قبلی حدود 15 درصد کوچیک تر، به خوبی و راحتی در گوش شما قرار می گیرد. بدنه از جنس مقاوم و با کیفیت ساخته شده است و گواهی IPX7 برای این هندزفری استفاده شده که مقاومت خیلی زیادی در مقابل نفوذ آب را فراهم می کند.

کیفیت صدا و مکالمه Samsung  Buds 2 Pro

صدای پخش شده از هندزفری سامسونگ گلکسی Buds 2 Pro بسیار واضح و با جزئیات خوبی است که صداهای پایین و متوسط را به خوبی پخش می‌کند و دارای بیس عمیقی است. این هندزفری از پخش صدای 24 بیتی با کیفیت روی بیشتر گوشی‌ها با One UI 4 پشتیبانی می‌کند. قابلیت ANC نیز با قدرت بالایی روی این محصول کار می‌کند و تقریبا صدای اطراف را در حالت فعال نمی‌شنوید. کیفیت مکالمه مناسبی دارد، اما هنوز کمی نویزها و صداهای محیط در زمان مکالمه قابل شنیدن است.

شارژدهی  Galaxy Buds 2 Pro

گلکسی بادز 2 پرو در زمانی که ANC فعال است، تا حدود 5 ساعت شارژدهی دارد که با استفاده از باکس، این مقدار به تقریبا 18 ساعت می‌رسد. در حالتی که ANC خاموش است، می‌تواند تا 21 ساعت شارژ بماند. همچنین، این باکس از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

قیمت Samsung Galaxy Buds 2 Pro

Anker Soundcore Liberty 4 A3953

هدفون Liberty 4 A3953

هندزفری بلوتوث Anker Soundcore Liberty 4 A3953، یکی از محصولات خاص و محبوب برند انکر است که با قیمت حدودی 4.8 میلیون تومان، امکانات و کیفیت خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال یک هندزفری بلوتوث با کیفیت صدای خوب و طراحی مدرن و خوش ساخت هستید، این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد.

طراحی مناسب و کیفیت ساخت برتر  Liberty 4 Anker 

این هندزفری با طراحی تو گوشی و کیس کشویی خاص، به خوبی و راحتی در گوش شما قرار می گیرد. بدنه از جنس مقاوم و با کیفیت ساخته شده است و گواهی IPX4 برای این هندزفری استفاده شده که مقاومت حدودی در مقابل نفوذ مایعات را فراهم می کند.

کیفیت صدا و مکالمه  Liberty 4 Soundcore 

درایورهای دوگانه این هندزفری به صورت اختصاصی توسط انکر شخصی سازی شده اند و صدایی با بیس و عمق خوب و همچنین تفکیک صدایی بسیار خوب را پخش می کنند. قابلیت ANC به کار رفته تا حدودی زیادی صداهای محیطی را حذف می کند و با توجه به آداپتیو بودن تا حدود زیادی می تواند به صورت هوشمند در محیط های مختلف بین حالت فعال و ترانسپرنت جابجا شود.

شارژدهی انکر Liberty 4 A3953

هندزفری Liberty 4 A3953 حدود 9 ساعت با صدای معمولی موسیقی پخش می کند که به کمک کیس این عدد به حدود 27 ساعت می رسد. قابلیت شارژ سریع هم دارد و با 15 دقیقه شارژ می توانید حدود 3 ساعت از این هندزفری استفاده کنید. این عمر باتری بالا، این هندزفری را یک گزینه مناسب برای استفاده های طولانی مدت می کند.

خرید هدفون Liberty 4 A3953

Apple AirPods 3

 ایرپاد 3 اپل

هندزفری بلوتوث Apple AirPods 3، یکی از جدیدترین محصولات برند اپل است که با قیمت حدودی 8.5 میلیون تومان، امکانات و کیفیت خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال یک هندزفری بلوتوث با کیفیت صدای خوب و طراحی مدرن و خوش ساخت هستید، این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد.

طراحی مناسب و کیفیت ساخت برتر ایر پاد 3

این هندزفری با طراحی Semi-In-Ear و ساقه های کوتاه، به خوبی و راحتی در گوش شما قرار می گیرد. بدنه از جنس مقاوم و با کیفیت ساخته شده است و گواهی IPX4 برای این هندزفری استفاده شده که مقاومت حدودی در مقابل نفوذ مایعات را فراهم می کند.

کیفیت صدا و مکالمه AirPods 3

صدای پخش شده از هندزفری Apple AirPods 3 بسیار واضح و با جزئیات خوبی است که صداهای پایین و متوسط را به خوبی پخش می‌کند و دارای بیس عمیقی است. قابلیت Spatial audio، مشابه نسخه پرو، یک تجربه 360 درجه را برای شما فراهم می‌آورد که با توجه به حرکت سر و گوش‌ها، صدا را به صورت بهینه پخش می‌کند.

شارژدهی Apple AirPods 3 

هندزفری AirPods 3 با یک بار شارژ کامل تا حدود 6 ساعت کار می‌کند و با استفاده از باکس شارژ، این مدت زمان به تقریبا 30 ساعت افزایش می‌یابد. همچنین، این هندزفری از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و با مگ سیف نیز سازگار است که این امکانات باعث می‌شود شما بتوانید به راحتی این هندزفری را شارژ کنید.

خرید ایرپاد3 اپل

 خرید Apple AirPods Pro 2nd Generation

ایرپادر پرو 2

هندزفری بلوتوث Apple AirPods Pro 2nd Generation 2023، یکی از جدیدترین محصولات برند اپل است که با قیمت حدودی 10.9 میلیون تومان، امکانات و کیفیت خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال یک هندزفری بلوتوث با کیفیت صدای خوب و طراحی مدرن و خوش ساخت هستید، این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد.

طراحی مناسب و کیفیت ساخت برتر  AirPods Pro 2

این هندزفری با طراحی In-Ear و ساقه های متوسط، به خوبی و راحتی در گوش شما قرار می گیرد. بدنه از جنس مقاوم و با کیفیت ساخته شده است و گواهی IP54 برای این هندزفری استفاده شده که مقاومت حدودی در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار را فراهم می کند.

کیفیت صدا و مکالمه AirPods Pro 2

صدای پخش شده از هندزفری Apple AirPods Pro 2nd Generation 2023 بسیار شفاف و با جزئیات خوبیه که صداهای زیر و متوسط رو به خوبی پخش میکنه و بیس عمیقی هم داره.قابلیت Spatial audio، مشابه نسخه پرو، یک تجربه 360 درجه را برای شما فراهم می‌کند که با توجه به حرکت سر و گوش‌ها، صدا را به صورت بهینه پخش می‌کند.

شارژدهی AirPods Pro 2

هندزفری AirPods Pro 2nd Generation 2023 با یک بار شارژ حدود 6 ساعت شارژدهی میکنن که به کمک باکس این عدد به حدود 30 ساعت می رسد. این هندزفری با قابلیت شارژ بی‌سیم و پشتیبانی از مگ سیف، به شما امکان می‌دهد تا با راحتی و بدون نیاز به کابل، دستگاه خود را شارژ کنید. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که شما بتوانید به راحتی و در هر مکانی که هستید، هندزفری خود را شارژ کنید.

 حرید AirPods Pro 2


نظرات این مطلب

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده!!