مقالات فروشگاه اینترنتی دیجی بن




معرفی بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار در بازه‌های قیمتی متفاوت (اسفند1402)

معرفی بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار در بازه‌های قیمتی متفاوت

هنگامی که اپل در ۸ سال قبل از مدل آیفون ۷، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری را حذف کرد، نگرانی‌ها و اعتراض‌های فراوانی پیش آمد. البته، سایر سازندگان گوشی هم این روند را پیگیری کردند و اکنون اکثر گوشی‌های هوشمند از این ویژگی محروم شده‌اند.

در این مقاله، قصد نداریم درباره مزایا و معایب جک هدفون بحث کنیم. اما حذف این درگاه باعث شده تا بازار هدفون‌های بی‌سیم رشد کند و امروزه می‌توانیم هدفون بی‌ سیمی را با هر قیمتی برای گوشی خود تهیه کنیم. با یک سری به

در بازار هدفون‌های بی‌سیم، انتخاب‌های متعددی در بازه‌های قیمتی گوناگون وجود دارد. با یک جستجوی ساده در فروشگاه‌های آنلاین، مشاهده خواهید کرد که هندزفری ‌های بی‌سیم با قیمت‌های متفاوت از ۱۰۰ هزار تومان تا چندین میلیون تومان موجود هستند. متاسفانه،بازار هندزفری بلوتوثی  پر از محصولات غیراصل و تقلبی است که با ظاهری شبیه به محصولات معروف، سعی در فریب کاربران دارند. این محصولات معمولاً کیفیت پایین‌تری دارند و ممکن است عملکرد نامطلوب یا حتی مشکلات سلامتی ایجاد کنند. بنابراین، توصیه می‌شود که همیشه از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید و قبل از خرید، نقدها و بررسی‌های محصول را بخوانید. از خرید هندزفری ‌های بی‌نام و نشان یا «فیک» خودداری کنید

لنوو QT82

هندفری بلوتوثی لنووو QT82

قیمت: حدود ۵۰۰ هزار تومان

اگر علاقه‌ی بیشتری به گوش دادن به موسیقی نسبت به بازی کردن دارید، هندزفری بی‌ سیم لنوو QT82 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این هندزفری با درایو پویای ۱۳ میلی‌متری خود، صدایی شفاف با باس عمیق را ارائه می‌دهد. همچنین، هر گوشی QT82 دارای یک پنل لمسی است که با ضربه‌ای ساده روی آن، می‌توانید عملکرد هندزفری را کنترل کنید.هندزفری لنوو QT82 با باتری با ظرفیت حدود ۳۰۰ میلی‌آمپرساعت، توانایی پخش مداوم موسیقی تا حدود چهار ساعت را با هر بار شارژ دارد. این میزان زمان پخش موسیقی برای بسیاری از کاربران کافی است، به خصوص اگر در طول روز فرصت شارژ مجدد هندزفری را داشته باشند.

هایلو W1

هندزفری بلوتوثی هایلو WI

قیمت: حدود یک میلیون تومان

«Haylou W1» در دسته قیمتی خود بدون رقیب است. با داشتن بلوتوث نسخه ۵٫۲، پشتیبانی از کدک‌های aptX و AAC، گواهینامه ضدآب IPX4 و کیفیت صدا و مکالمه‌ای برتر از رقبا، W1 را به یکی از بهترین هندزفری های بی‌سیم در بازه قیمتی یک تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تبدیل می‌کند. از سوی دیگر، طراحی و رنگ‌بندی زیبای هندزفری هایلو نیز قابل توجه است؛ البته اندازه‌ی بزرگ گوشی‌ها شاید برای همه مناسب نباشد، اما می‌توان اندازه‌ی سری سیلیکونی آن را تغییر داد.

شیائومی ردمی بادز ۵

هندزفری ردمی بادز 5

قیمت: حدود ۲ میلیون تومان

اگر بودجه‌ی خود را تا ۲ میلیون تومان افزایش دهید، می‌توانید «شیائومی ردمی بادز ۵» را انتخاب کنید که نسبت به بسیاری ازهندزفری های بی‌سیم گران‌تر، ارزش خرید بیشتری دارد. این هندزفری شیائومی با درایور ۱۲٫۴ میلی‌متری قدرتمند و سیستم پیشرفته حذف نویز، قابلیت شخصی‌سازی برای محیط‌های متفاوت را دارد. به عنوان مثال، می‌توانید در مکان‌های پرسر و صدا از حذف نویز عمیق و در مکان‌های آرام از حذف نویز سبک استفاده کنید. عمر باتری ۴۰ ساعته و بلوتوث نسخه ۵.۳، از دیگر ویژگی‌هایی هستند که شیائومی ردمی بادز ۵ را به یک هندزفری ارزشمند برای بازیکنان تبدیل می‌کند.

گلکسی بادز ۲ سامسونگ

هندزفری بیسیم گلکسی بادز 2

قیمت: حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

«گلکسی بادز ۲ سامسونگ» برای کسانی که گوش‌های کوچکی دارند و با گلکسی بادز پرو راحت نیستند، گزینه مناسبی است. با اینکه سازندگان کره‌ای در بادز ۲ هیچ چیزی را کم نگذاشته‌اند، اما ویژگی‌هایی مانند صدای ۳۶۰ درجه از طریق دالبی اتموس و استاندارد ضدآب قدرتمند در مقایسه با مدل پرو خود، وجود ندارد؛ البته بسیاری از ویژگی‌های اصلی و محبوب بادز پرو را می‌توان در بادز ۲ نیز یافت، ویژگی‌هایی مانند حالت‌های قابل تنظیم ANC و Ambient و همچنین کیفیت بسیار خوب پخش موسیقی از ویژگی‌های مشترک این دو مدل هندزفری سامسونگ است.

گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ

هندزفری  بلوتوثی گلکسی بادز 2 برو

قیمت: حدود ۵ میلیون تومان

«گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ» با پیشرفت‌های خوبی روبرو شده است. این ایرپادها با استاندارد IPX4، در برابر رطوبت مقاوم‌تر شده‌اند. با تراشه‌ی H1 اپل و فناوری EQ تطبیقی خود، کیفیت صدا را متناسب با شکل گوش شما تنظیم می‌کنند. شما می‌توانید کیس شارژ هندزفری اپل را با شارژرهای بی‌سیم و دارای استاندارد Qi شارژ کنید و با استفاده از سنسورهای فشاری (Force sensor)، تماس‌ها، موسیقی و دستیار صوتی سیری را کنترل کنید.

JBL Live Pro 2

هندزفری بلوتوثی جی بی ال لایو پرو 2 JBL LIVE PRO

قیمت: حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

«JBL Live Pro 2» مانند سایر محصولات JBL از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. این هندزفری با درایور اختصاصی ۱۱ میلی‌متری، سیستم نویز کنسلینگ پیشرفته، ۶ میکروفون برای برقراری انواع تماس‌ها، عمر باتری ۴۰ ساعته و بدنه‌ای ضد‌آب، ارزش خرید بسیار بالایی در بازه قیمتی مورد نظر دارد.

اپل ایرپاد نسل سوم

ایرپاد 3 اپل

قیمت: حدود ۸ میلیون تومان

اپل ایرپاد نسل سوم”، جدیدترین محصول اپل در زمینه هندزفری ‌ها است که نسبت به مدل قبلی خود، پیشرفت‌های قابل توجهی را تجربه کرده است. این هندزفری ‌ها با استاندارد IPX4، در برابر رطوبت مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند. با استفاده از تراشه H1 اپل و فناوری EQ تطبیقی، این هدفون‌ها کیفیت صدا را بر اساس شکل گوش شما تنظیم می‌کنند. همچنین، شما می‌توانید کیس شارژ این هدفون‌ها را با استفاده از شارژرهای بی‌سیم با استاندارد Qi شارژ کنید. با استفاده از سنسورهای فشاری (Force sensor)، امکان کنترل تماس‌ها، موسیقی و دستیار صوتی سیری نیز فراهم شده است.

اپل ایرپاد پرو نسل دوم

ایرپادر 2 پرو اپل AIRPOD2PRO

قیمت: حدود 11 میلیون تومان

«اپل ایرپاد پرو نسل دوم» را می‌توان یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم آیفون دانست که با قیمت نسبتاً بالایی در بازار عرضه می‌شود؛ اما کیفیت بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. ایرپاد پرو ۲ با استفاده از شتاب‌سنج تشخیص حرکت و تشخیص گفتار، و همچنین میکروفون دوگانه از نوع Beamforming، عملکرد برجسته‌ای دارد. ویژگی‌های دیگر این محصول شامل گواهی IPX4 (مقاوم در برابر پاشش آب و تعریق)، پشتیبانی از قابلیت Find My برای یافتن هدفون گم‌شده، تراشه Apple H2، امکان به‌اشتراک‌گذاری محتوا با ایرپاد دیگر و امکان استفاده ۶۰ دقیقه‌ای با فقط ۵ دقیقه شارژ، می‌باشد. در هنگام معرفی آیفون ۱۵، اپل از مدل‌های جدید ایرپاد پرو نسل دوم که از پورت تایپ سی برای شارژ استفاده می‌کنند، رونمایی کرد. با این حال، با توجه به اینکه آیفون‌های دارای چنین پورتی هنوز در ایران رایج نیستند، در این راهنمای خرید از معرفی ایرپاد جدید صرف‌نظر شده است. ایرپاد پرو نسل دوم با پورت تایپ سی در حال حاضر با قیمت حدود ۱۱ میلیون تومان در فروشگاه‌های مختلف موجود است.

 

سونی WF-1000XM5

هندزفری سونی WF 1000XM5

قیمت: حدود ۱۵ میلیون تومان

برای علاقه‌مندان به سیستم‌عامل اندروید، هندزفری سونی WF-1000XM5 می‌تواند گزینه‌ی قدرتمندی به جای ایرپاد های اپل باشد. سونی در این مدل جدید از هدفون خود، از هوش مصنوعی برای ارائه‌ی بهترین کیفیت صدا با توجه به شرایط محیطی استفاده کرده است. سونی ادعا می‌کند که WF-1000XM5 دارای بهترین سیستم حذف نویز در بازار هندزفری های بی‌سیم است. با شارژ سریع ۳ دقیقه‌ای هندزفری سونی، می‌توانید تا ۱ ساعت موسیقی گوش دهید، که ویژگی بسیار مفیدی است. کیس شارژ هندزفری سونی از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید با استفاده از انواع استندها و گوشی‌های دارای قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس، آن را شارژ کنید.

بهترین هدفون بی سیم ورزشی ۱ تا ۹ میلیون تومان

هدفون‌های ورزشی بی‌سیم، با توجه به طراحی خاص خود، حتی در حین انجام سخت‌ترین حرکات ورزشی از گوش سقوط نمی‌کنند. عمر باتری و زمان شارژ آن‌ها نقش مهمی در پخش مداوم موسیقی برای بازه‌های زمانی طولانی دارد. مقاومت در برابر آب (برای ورزش در باران) و تعریق از دیگر ویژگی‌های مهم این نوع هدفون‌ها است.

شیائومی Line Free

هندزفری پشت گردنی لاین فری شیاعومی

قیمت: حدود ۱ میلیون تومان

هدفون بی‌سیم «شیائومی Line Free» یکی از مناسب‌ترین و ارزان‌ترین گزینه‌های بازار است که برای فعالیت‌های ورزشی نیز گزینه مناسبی است. این هدفون که از فرمت aptX پشتیبانی می‌کند، با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند تا ۱۵۰ دقیقه موسیقی پخش کند. طراحی این هدفون باعث می‌شود که بهتر روی گوش و گردن قرار بگیرد و در حین ورزش از گوش جدا نشود. همچنین، این هدفون با سیستم‌عامل‌های مختلف اندروید و iOS سازگار است.

انکر Soundcore Life A1

 هندزفری بلوتوثی انکر Soundcore Life A1

قیمت: حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هندزفری بی‌سیم انکر Soundcore Life A1 یکی از بهترین گزینه‌های هندزفری بی‌سیم در بازه قیمتی ۲ تا ۳ میلیون تومان است. هندزفری انکر  دارای درایورهای بزرگ ۸ میلی‌متری و دیافراگم‌های سه لایه است که می‌توانند صدای قدرتمندی با ۴۰ درصد باس بیشتر ایجاد کنند. همچنین، این هدفون دارای بلوتوث نسخه ۵ برای اتصال آسان و خودکار به دستگاه است

انکر SoundCore Liberty 3 Pro

هندزفری بلوتوثی انکر   liberty 3 pro

قیمت: حدود ۴ میلیون تومان

هندزفری انکر SoundCore Liberty 3 Pro  به‌دلیل طراحی ارگونومی خود، هدفون مناسبی برای فعالیت‌های مختلف ورزشی است. این هدفون دارای ۶ میکروفون برای حذف نویز محیط است و با استانداردهای مختلف صوتی سازگار است. همچنین، این هدفون می‌تواند تا ۳ ساعت موسیقی پخش کند تنها با ۱۵ دقیقه شارژ.

بوز Sport Earbuds

هندزفری بلوتوثی sport bose earbuds

قیمت: حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هدفون «بوز Sport Earbuds» به‌دلیل طراحی ارگونومیکش، یک هدفون بی‌سیم مناسب برای ورزش است. این هدفون دارای میکروفون چهارگانه (هر ایرباد ۲ میکروفون) است. همچنین، این هدفون می‌تواند تا ۱۲۰ دقیقه موسیقی پخش کند تنها با ۱۵ دقیقه شارژ.

بیتس فیت پرو

هندزفری بلوتوثی بیتس فیت پرو  beats fit pro

قیمت: حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هدفون بی‌سیم «بیتس فیت پرو» در بازه قیمتی خود یکی از بهترین‌ها است و می‌توانید برای داشتن تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی هنگام ورزش به آن تکیه کنید. این هدفون دارای ویژگی‌های متعددی است، از جمله وزن ۵٫۶ گرم (هر ایرباد)، تراشه‌ی H1، صدای فراگیر Spatial و ردیابی حرکات سر با کمک سنسورهای شتاب‌سنج و ژیروسکوپ، سنسور شناسایی وضعیت هدفون روی گوش با قابلیت توقف خودکار موزیک، حذف نویز فعال، حالت Transparency برای شنیدن صدای محیط اطراف در حین پخش محتوا و امکان استفاده‌ی ۶۰ دقیقه‌ای تنها با ۵ دقیقه شارژ.

معرفی بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار در بازه‌های قیمتی مختلف

JBL Endurance DIVE

هدفون بلوتوثی جی بی ال  JBL Endurance DIVE

قیمت: حدود ۹ میلیون تومان

“JBL Endurance DIVE” یک گزینه برتر برای کسانی است که به دنبال خرید هدفون بی‌سیم ورزشی با کیفیت بالا هستند. این محصول با داشتن مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از ۸ ساعت پخش مداوم، تجربه‌ای شفاف و بی‌نقص در پخش صدا ارائه می‌دهد. با داشتن گواهی IPX7، این دستگاه کاملا ضدآب است و نیازی به نگرانی از خرابی آن در تماس با مایعات نیست. همچنین، این هندزفری از حافظه ذخیره‌سازی و درایورهای ۱۰ میلی‌متری برخوردار است.

انکر Soundcore Life Q30 A3028

هدفون بلوتوثی انکر Soundcore Life Q30 A3028

قیمت: حدود ۴ میلیون تومان

“انکر Soundcore Life Q30 A3028”، هدفون بی‌سیمی با وزن ۲۶۳ گرم است که توانایی پخش مداوم تا ۴۰ ساعت (با فعال‌بودن ANC) را دارد و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای کسانی باشد که قصد خرید هدفون مناسب برای گوش دادن به موسیقی در بازه‌ی قیمتی ۴ میلیون تومان دارند. این هدفون دارای دو میکروفون داخلی برای مکالمات است.

ویژگی‌های برجسته‌ی دیگر هدفون “Soundcore Life Q30” شامل فناوری نویزکنسلینگ به‌روزشده، حالت شفافیت برای شنیدن صدای محیط بیرون، درایورهای ۴۰ میلی‌متری و ۴ ساعت کارکرد با ۵ دقیقه شارژ سریع است.

JBL Tune 660 NC

هدفون بلوتوثی جی بی ال 600NC

قیمت: حدود ۷ میلیون تومان

هدفون دور گوش «JBL Tune 660 NC» با داشتن فناوری حذف نویز فعال (ANC)، تا ۴۴ ساعت عمر باتری را در حالت فعال برای شما فراهم می‌کند. این هدفون با استفاده از کابل USB-C به سرعت شارژ می‌شود. شما نیز می‌توانید از آن به‌صورت سیمی (AUX) استفاده کنید یا با استفاده از بلوتوث نسخه ۵، به‌طور همزمان به چندین دستگاه متصل شوید.

هدفون “JBL Tune 660 NC” با داشتن باس عمیق، خالص و قدرتمند، تجربه‌ای بی‌نظیر در پخش صدا ارائه می‌دهد. اما ممکن است وزن ۱۷۳ گرمی آن برای برخی کاربران کمی ناخوشایند باشد. با این حال، ویژگی‌های منفی کمی که این هدفون دارد، در مقابل کیفیت صدای فوق‌العاده‌ی آن، چندان م noticeable نیستند.

سنهایزرsennheiser HD 450BT

هدفون بلوتوثی سنایزر sennheiser HD 450 BT

قیمت: حدود ۱۱ میلیون تومان

“سنهایزر HD 450BT”، هدفونی با قیمت حدود ۱۱ میلیون تومان است که با ویژگی‌های برتر خود، از جمله کیفیت پخش صدای برتر و طراحی پریمیوم، ارزش خرید را دارد.

این هدفون از سیستم حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد و با اپلیکیشن اختصاصی برای آیفون و اندروید سازگار است. طراحی تاشو آن باعث می‌شود که حمل آن در کیف بسیار آسان باشد. سنهایزر در طراحی “HD 450BT” از طراحی ارگونومیکی استفاده کرده است که باعث می‌شود شما بتوانید برای مدت زمان طولانی و بدون احساس خستگی از آن استفاده کنید. همچنین، با داشتن عمر باتری ۳۰ ساعته، این هدفون امکان گوش دادن به موسیقی برای مدت زمان طولانی را فراهم می‌کند.

 

سونی WH-1000XM5

هدفون بلوتوثی سونی WH 1000 XM5

قیمت: حدود ۱۷ میلیون تومان

“سونی WH-1000XM5” بدون شک یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم دور گوش بازار است. این دستگاه با داشتن صدای شفاف و گوش‌نواز و سیستم حذف نویز کارآمد، تجربه‌ای بی‌نظیر در پخش صدا ارائه می‌دهد. با وزن سبک ۲۵۰ گرم و استفاده از متریال چرم، استفاده طولانی‌مدت از آن بدون ایجاد مشکلات چشم‌گیر امکان‌پذیر است.

در داخل این هدفون قدرتمند سونی، دو پردازنده قرار دارند که یکی از آن‌ها وظیفه‌ی ارائه خروجی صدای با‌کیفیت را بر عهده دارد و دیگری به‌صورت اختصاصی برای قابلیت حذف نویز است. هشت میکروفون در این هدفون تعبیه شده‌اند که چهار عدد از آن‌ها برای حذف نویز استفاده می‌شوند. همچنین، عمر باتری “سونی WH-1000XM5” در حالت پخش موسیقی تا ۴۰ ساعت است.

 

اپل ایرپاد مکس

ایرپاد مکس اپل apple airpods max

اگر دستگاه‌های اپل مانند لپ‌تاپ یا گوشی موبایل از جمله وسایل الکترونیکی شما هستند، به شما توصیه می‌کنیم که در زمان خرید هدفون بی‌سیم با کیفیت بالا، ایرپاد مکس را در نظر بگیرید. این هدفون با قیمتی حدود ۳۰ میلیون تومان، بالشتک‌های فومی دارد که با استفاده از پارچه‌های مشبک طراحی شده‌اند تا راحتی استفاده را افزایش دهند“ایرپاد مکس” با استفاده از صدای محاسباتی، تجربه‌ای شخصی و فراگیر در شنیدار را برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از تراشه Apple H1 در هر گوشی، این هدفون قابلیت‌هایی مانند EQ تطبیقی، حذف نویز فعال، حالت شفافیت و صدای فضایی را فعال می‌کند.

ایرپاد مکس با هر بار شارژ، تا ۲۰ ساعت می‌تواند به پخش موسیقی بپردازد. این هدفون همچنین دارای Digital Crown مشابه اپل واچ است که به شما امکان کنترل صدا، پخش موسیقی، تماس‌های تلفنی و دستیار صوتی سیری را می‌دهد.

 

نظرات این مطلب

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده!!