مقالات فروشگاه اینترنتی دیجی بن




بررسی ایرپاد imiki MT1: نگاه تخصصی به هدفون بلوتوثی ایمیکی

بررسی ایرپاد imiki MT1: نگاه تخصصی به هدفون بلوتوثی ایمیکی

در این مقاله، ما به بررسی جامع هندزفری ایمیکی MT1، همراه با مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت. علاوه بر این، ما به تحلیل دقیق طراحی و مشخصات فنی آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید تا با جزئیات بیشتری از این محصول آشنا شوید.

مقدمه

هندزفری بلوتوثی imiki MT1، یک محصول تازه در بازار است که با طراحی منحصر به فرد و جذاب خود، از سایر مدل‌های مشابه برجسته شده است. این هندزفری، دارای ویژگی‌های مثبتی است که شامل درایورهای ۱۳ میلی‌متری، باتری با ظرفیت ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت، وزن سبک و سازگاری با گوشی‌های اندروید و iOS می‌باشد. اگر در نظر دارید هندزفری بلوتوثی خریداری کنید، توصیه می‌شود نقد و بررسی imiki MT1 را از دست ندهید..

طراحی imiki MT1

اولین بخشی که در بررسی هندزفری ایمیکی MT1 مورد بررسی قرار گرفت، طراحی کیس و بادزهای هندزفری بود.

با کیسی روبه رو هستیم که ضخامت کم و وزن سبکی دارد، که به همین دلیل می‌توانید آن را به راحتی در جیب یا کیف خود بگذارید و با خود حمل کنید. ابعاد کلی کیس ۵۷.۵ میلی‌متر طول، ۴۶ میلی‌متر عرض و ۱۸ میلی‌متر ضخامت است. سطح کیس دارای دو شیار است که پایه‌های بادزها در آن‌ها قابل مشاهده است. جنس کیس و هندزفری از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک ABS است که خود یکی از دلایل سبک بودن این محصول است. در سمت راست کیس، درگاه USBتایپ C قابل مشاهده است که از طریق آن می‌توانید هندزفری imiki MT1 را شارژ کنید. در پشت کیس نیز لوگوی آیمیکی و اطلاعاتی در مورد این هندزفری قابل مشاهده است.

محصول کلی با وزن ۴۶ گرم، بادزهای بسیار سبکی را ارائه می‌دهد که به راحتی در گوش قرار می‌گیرند و به قدری سبک هستند که احساس نمی‌شوند. بادزها پس از هر استفاده، داخل کیس قرار می‌گیرند و با کمک آهنربای قوی داخل کیس، در جای خود محکم می‌مانند. این هندزفری‌ها از سری سیلیکونی استفاده نمی‌کنند، بلکه از طراحی یکپارچه استفاده می‌کنند. بنابراین، در جعبه هندزفری، سری‌های سیلیکونی وجود ندارد و شما فقط کابلUSB تایپ C و دفترچه راهنما را مشاهده خواهید کرد.

 

مشخصات فنی هندزفری imiki MT1

پس از قرار دادن هندزفری در گوش، باید چند ثانیه انگشت خود را بر روی پایه آن نگه دارید تا هر دو بخش روشن شده و با هم جفت شوند. سپس، کافی است بلوتوث گوشی، تبلت یا لپ تاپ خود را فعال کنید تا بتوانید آن‌ها را با هم جفت کنید و استفاده کنید. این هندزفری برای جفت شدن با دستگاه‌های دیگر از نسخه ۵.۳ بلوتوث، که جدیدترین نسخه است، استفاده می‌کند.

این محصول از درایو اسپیکر ۱۳ میلی‌متری استفاده می‌کند؛ بنابراین قدرت صدای تولید شده بالاست و کیفیت صدای هندزفری برای گوش دادن به موسیقی، پادکست، تماشای فیلم و حتی بازی مناسب است و به راحتی می‌توانید از محتوای صوتی خود لذت ببرید. البته باید توجه داشت که عدم وجود ANC در این هندزفری باعث می‌شود که در صورت عدم افزایش صدا، صدای محیط اطراف را تا حدودی بشنوید.

کنترل هندزفری بسیار ساده است و با لمس انگشت، می‌توانید به راحتی پخش فایل صوتی را کنترل کنید. این ویژگی در مواقعی که گوشی در دسترس نیست و نیاز است تا تماسی را قطع یا وصل کنید یا پخش موسیقی را متوقف کنید، بسیار مفید است. بر اساس بررسی هندزفری ایمیکی MT1، برای کنترل هندزفری، اگر به هر یک از بادزها دو ضربه بزنید، می‌توانید پخش فایل صوتی را متوقف یا شروع کنید. در صورتی که گوشی زنگ بخورد، می‌توانید از همین روش استفاده کنید. با دو ضربه به هر یک از بادزها، تماس وصل یا قطع می‌شود و دیگر نیازی نیست از طریق موبایل خود اقدام کنید تا تماس را قطع یا وصل کنید. همچنین، در حین گوش دادن به موسیقی، اگر سه ثانیه پایه یکی از بادزها را لمس کنید، می‌توانید فایلی که در حال گوش دادن به آن هستید را تغییر دهید.

هندزفری بلوتوثی imiki MT1 با درجه گواهینامه IPX4 مجهز شده است. بنابراین، این هندزفری در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است. اما باید توجه داشت که نباید بیش از این در معرض آب قرار گیرد.

 imiki MT1 در مکالمه

 

هندزفری بلوتوثی imiki MT1، دارای قابلیت کنسلینگ نویز نیست. بنابراین در زمان مکالمه، صدای محیط اطراف شما به میزان قابل توجهی به شنونده منتقل می‌شود و شما نیز آن را می‌شنوید. با این حال، کیفیت صدا HD است و با وضوح کامل منتقل می‌شود، و تفاوت چندانی با زمانی که موبایل در کنار گوش شما قرار دارد، ندارد.

قابلیت گیمینگ هندزفری بلوتوثی imiki MT1

اگر به دنبال خرید یک هندزفری مناسب برای بازی هستید که هزینه بالایی نداشته باشد، بررسی هندزفری ایمیکی MT1 نشان داده است که این محصول گزینه مناسبی برای بازی است و صدای تولید شده فقط ۶۵ میلی ثانیه تاخیر دارد. بنابراین، می‌توانید تجربه جدیدی در بازی را تجربه کنید. برای فعال یا غیرفعال کردن حالت تاخیر کم در بادزها، کافی است سه بار پشت سر هم به بادزه سمت چپ ضربه بزنید.

باتری و شارژ دهی ام تی وان ایمیکی

کیس هندزفری ایمیکی MT1 با یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و بادزها نیز دارای باتری ۳۰ میلی‌آمپر ساعتی هستند. زمان لازم برای شارژ کامل کیس این هندزفری ۱.۵ ساعت است و پس از شارژ کامل، می‌توانید تا حدود ۴ ساعت از بادزها استفاده کنید قبل از اینکه نیاز به شارژ مجدد داشته باشید. کیس شارژ نیز قادر است تا سه بار هر یک از هدفون‌ها را شارژ کند. بنابراین، در صورت استفاده معمولی از هندزفری، فقط چند بار در طول هفته نیاز به شارژ مجدد دارید.

ارزش خرید هدفون بلوتوثی imiki MT1

هندزفری بلوتوثی imiki MT1، دارای ویژگی‌های مثبت فراوانی است که آن را گزینه‌ی ارزشمندی برای خرید می‌کند. این هندزفری، از لحاظ ظاهری، دارای طراحی شیک و جذابی است که بسیار چشم‌نواز است و از سایر مدل‌ها متمایز می‌شود. وزن سبک بادزها در گوش، یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت آن‌ها است که باعث می‌شود در حین استفاده‌ی طولانی مدت، هیچ فشاری به گوش وارد نشود و شما می‌توانید چندین ساعت از آن‌ها استفاده کنید. کیفیت صدا در هنگام مکالمه تلفنی با کیفیتHD  است و بدون هیچ ایراد و نویز منتقل می‌شود. با این حال، باید توجه داشت که این هندزفری دارای قابلیت کنسلینگ نویز (ANC) نیست و در زمان مکالمه یا گوش دادن به موسیقی، صدای محیط اطراف به گوش شما می‌رسد.


نظرات این مطلب

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده!!